Τετάρτη 11 Μαΐου 2016

Pocket Bunny Moist Mist by TONY MOLY Review

Γεια σας κορίτσια! Σήμερα έχω να σας παρουσιάσω κάτι νέο, που με ενθουσίασε πολύ! Πρόκειται για το moist mist (ενυδατικό σπρέι προσώπου) απο την εταιρεία Tony Moly. Η συγκεκριμένη εταιρεία είναι κορεάτικη και είναι ο,τι πιο νέο έφεραν τα αγαπημένα Sephora.




Το pocket Bunny Moist Mist, όπως ονομάζεται, είναι ένα ενυδατικό σπρέι για το πρόσωπο με βάση νερό απο δέντρο μπαόμπαμπ. Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι εξαιρετική! Πραγματικά, με το που το βάζω το πρόσωπό μου αισθάνομαι δροσιά, ενυδάτωση και αναζωογόνηση. Είναι εμποτισμένο με διάφορα φρούτα όπως ροδάκινο, φράουλα, βατόμουρο κ.α επομένως, αντιλαμβάνεστε πέρα απο την τροφή που προσφέρει, πόσο υπέροχη μυρωδιά έχει (ναι είπαμε έχω θέμα με τις μυρωδιές)! Εγώ το χρησιμοποιώ και για να ολοκληρώσω το μακιγιάζ μου. Απορροφάται αμέσως, χωρίς να προκαλεί λιπαρότητα ή το ενοχλητικό γυάλισμα. Έρχεται σε μια αξιολάτρευτη baby pink συσκευασία σε σχήμα λαγουδάκι (so cute!) των 50ml.


Υ.Γ. Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξή σας και μην ξεχνάτε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook για να ενημερώνεστε πρώτες για νέα προϊόντα, beauty tips κ.α.!

Κοστίζει 10.90€ και το βρίσκεις αποκλειστικά στα Sephora.

Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου