Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Ενυδατική κρέμα προσώπου με μετάξι, βιολογικό έλαιο ελιάς και Καλέντουλα by SoStar Review

Όποια έχει ευαίσθητο δέρμα γνωρίζει πως ο χειμώνας είναι μια δύσκολη περίοδος. Σε μένα συγκεκριμένα το κρύο μου προκαλεί ξηρότητα, ερεθισμούς και κοκκινίλες έτσι, όταν αναζητώ ενυδατική θέλω παράλληλα με τις άλλες δράσεις να καταπραΰνει και το δέρμα μου. Μέσα από την αναζήτηση βρέθηκα σε μια νέα ανακάλυψη η οποία είναι, η Ενυδατική κρέμα προσώπου με μετάξι, βιολογικό έλαιο ελιάς και Καλέντουλα από την εταιρία SoStar (Ελληνική εταιρία yeah!). 

Γνωρίζοντας ότι η καλέντουλα βοηθάει τα ευαίσθητα και ξηρά δέρματα, δεν έχασα την ευκαιρία να την δοκιμάσω. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα! Χάρη στο έλαιο μεταξιού και ελιάς που περιέχει, προσφέρει έντονη ενυδάτωση (λες και βάζω νερό στο πρόσωπό μου!) ενώ συγχρόνως λειαίνει την επιδερμίδα,επαναφέρει την ελαστικότητα της και την αφήνει πολύ μαλακή! Επιπλέον, λόγω της καλέντουλας καταπραΰνει το ερεθισμένο δέρμα και προσφέρει μια δροσιά που πραγματικά η επιδερμίδα μου την έχει πολύ ανάγκη. Αυτήν η αίσθηση διαρκεί πολλή ώρα, ακόμα και όταν φοράω make up. Ένα επιπλέον bonous είναι η μυρωδιά της (είπαμε έχω θέμα με τις μυρωδιές) που σε αναζωογονεί!
Η υφή της είναι λεπτόρρευστη και απορροφάται αμέσως, χωρίς να αφήνει λιπαρότητα. 


Facebook: Miss Sensitive Skin

Κοστίζει 8.50€ (πολύ καλή τιμή γι'αυτό που προσφέρει), αλλά μπορείς να τη βρεις και λίγο πιο οικονομικά σε διάφορα ηλεκτρονικά φαρμακεία.

Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου