Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2015

Daily Cleanser by Youth Lab Review

"Καθαρισμός" μια διαδικασία πολύ σημαντική για την επιδερμίδα!Όσοι έχουν ευαίσθητο δέρμα ξέρουν πόσο δύσκολος μπορεί να γίνει ο καθαρισμός του προσώπου καθώς μπορούν να δημιουργηθούν ερεθισμοί... Για να μην μιλήσω για το ντεμακιγιάζ που για μένα ορισμένες φορές είναι εφιάλτης! Έτσι είμαι σε μια συνεχή αναζήτηση προϊόντων καθαρισμού προσώπου και ντεμακιγιάζ. Με την αναζήτηση αυτή φτάσαμε στην τελευταία μου ανακάλυψη που είναι το Daily Cleanser από την εταιρεία Youth Lab (Ελληνική εταιρεία yeah!). 
πηγή φωτογραφίας: youthlab 



Επέλεξα αυτό για κανονικά-ξηρά δέρματα γιατί η επιδερμίδα μου τώρα τελευταία είναι αφυδατωμένη αν και ήταν μεικτή (πάντα όμως είναι ευαίσθητη). Πρόκειται για ένα καθαριστικό σε μορφή τζελ που αφαιρεί και το μακιγιάζ. Το συγκεκριμένο το πήρα αποκλειστικά για το ντεμακιγιάζ και πραγματικά δεν με απογοήτευσε καθόλου! Με μία μικρή ποσότητα δημιουργεί πλούσιο αφρό ο οποίος αφαιρεί τα πάντα! Ωστόσο να αναφέρω πως μάσκαρα ή eyeliner θέλουν λίγο μεγαλύτερη προσπάθεια. Δεν μου δημιουργεί κανέναν ερεθισμό, ούτε αισθάνομαι κάποια ενόχληση ειδικά στα σημεία που έχω την αφυδάτωση και αφήνει το δέρμα μου μαλακό και λαμπερό. Να πω όμως πως μετά τη χρήση του η επιδερμίδα μου είναι ελάχιστα πιο στεγνή γύρω από το στόμα, επομένως δεν θα έλεγα πως αφήνει επαρκώς ενυδατωμένο το δέρμα όπως αναγράφει και στην περιγραφή του προϊόντος στην σελίδα της εταιρείας. Αυτή η μικρή αίσθηση τραβήγματος με την χρήση των προϊόντων περιποίησης χάνεται αμέσως.

Η συσκευασία είναι στα 200ml η οποία, λόγω του οτι μια μικρή ποσότητα δημιουργεί πολύ αφρό, για μένα που τη χρησιμοποιώ αποκλειστικά για ντεμακιγιάζ κρατάει πολύ καιρό!

Facebook: Miss Sensitive Skin

Κοστίζει 12€ αλλά εγώ το είχα βρει στο carelab by attica μείον 20% οπότε το πήρα 9,60€. Γενικά σε πολλά ηλεκτρονικά και μη φαρμακεία μπορείς να το βρεις με έκπτωση 20%.

Kisses!

Miss Sensitive Skin

1 σχόλιο: