Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Aqualia Thermal Night Spa by Vichy Review

Κακά τα ψέματα η ενυδατική κρέμα και ιδιαίτερα νύχτας (διότι τη νύχτα γίνεται η ανανέωση των κυττάρων) είναι πολύ σημαντική στην περιποίηση του προσώπου. Όταν μάλιστα έχεις ένα ευαίσθητο και αφυδατωμένο δέρμα όπως εγώ τότε έχεις πολλές απαιτήσεις. Μια κρέμα λοιπόν που από τότε που την δοκίμασα δεν την αποχωρίζομαι, είναι από τη σειρά Aqualia Thermal της Vichy η Aqualia Thermal Night Spa.





Πρόκειται για μια ενυδατική κρέμα νυκτός η οποία λειτουργεί και σαν μάσκα. Είναι σε μορφή τζελ και έχει γαλάζιο χρώμα. Απορροφάται γρήγορα από το δέρμα και προσφέρει απίστευτη ενυδάτωση! Ακόμη ανακουφίζει πολύ τα σημεία που έχω αφυδάτωση (είναι στο κόκαλο της μύτης και κυρίως λίγο πιο κάτω από την περιοχή των ματιών) ενώ καταπραΰνει τυχόν ερεθισμούς. Παράλληλα αυξάνεται η ελαστικότητα της επιδερμίδας. Γενικά είναι μια κρέμα που προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και φροντίδα. Για μένα πολύ σημαντικό στοιχείο  πέρα από τα ωφέλιμα στοιχεία του Ιαματικού νερού της Vichy είναι η διπλάσια ποσότητα υαλουρονικού οξέος που περιέχει. Το υαλουρονικό οξύ όπως μου έχει πει και η δερματολόγος μου παίζει σπουδαίο ρόλο σε αφυδατωμένα δέρματα.
Ένα bonus είναι πως μυρίζει φρεσκάδα, γεγονός που εμένα με αναζωογονεί!

Επομένως είναι μια κρέμα νυκτός που σίγουρα θα την πρότεινα σε όλους τους τύπους δέρματος και ειδικά σε ξερά και αφυδατωμένα!

Η συσκευασία είναι ένα βαζάκι που περιέχει 75ml, ποσότητα που κρατάει αρκετό καιρό καθώς χρησιμοποιείται αποκλειστικά βράδυ. 


Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου