Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Travel Primer Set by Smashbox - Review

Γειά σας κορίτσια μου! Χρόνια Πολλά με υγεία! Συνεχίζοντας τα ποστ με Χριστουγεννιάτικα σετ (ξέρω καθυστέρησα λίγο, αλλά ποτέ δεν είναι αργά!) ένα ακόμη που ξεχώρησα είναι το travel primer set απο την εταιρεία Smashbox. Η συγκεκριμένη εταιρεία φημίζεται για τα primer της και αυτό το σετ περιλαμβάνει 3 best seller primers.



Συγκεκριμένα περιέχει το
• Photo Finish Pore Minimizing primer. Πρόκειται για ένα primer που μειώνει το μέγεθος των πόρων ενώ, αφήνει ματ την επιδερμίδα. Μου θυμίζει το Porefessional της Benefit. Επιπλέον, ελέγχει την λιπαρότητα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στην περιγραφή του προϊόντος αναφέρει, πως ρυθμίζει την λιπαρότητα για 8 ώρες. Δεν είμαι σίγουρη γι'αυτό, διότι δεν φοράω τόσες ώρες make up. Ωστόσο, όντως παρατήρησα πως η περιοχή Τ του προσώπου μου δεν παρουσίασε έντονη λιπαρότητα όταν το φόρεσα. Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα, καθως a little goes a long way!
• Photo Finish primer. Είναι το πρώτο primer που έχει βγάλει η Smashbox και έχει κερδίσει βραβείο. Το συγκεκριμένο είναι το αγαπημένο μου! Λειαίνει το δέρμα, μειώνει τους πόρους και βοηθά να απλώνεται το make up εύκολα. Είναι ένα primer που κάνει πολύ αποτελεσματικά τη δουλειά του.
• Photo Finish Water primer. Το συγκεκριμένο spray που είναι best seller λειτουργεί είτε, σαν primer, είτε σαν setting spray. Προσωπικά μου αρέσει να το χρησιμοποιώ ως setting spray για να ολοκληρώνω το μακιγιάζ μου. Βοηθά ούτως ώστε τα πουδρένια προϊόντα να γίνονται ένα με το δέρμα, χωρίς όμως να  δημιουργεί γυαλάδα όπως συμβαίνει με μερικά setting sprays. Παράλληλα, ενυδατώνει και αναζωογονεί το δέρμα μου!
Το συγκεκριμένο σετ, αν και περιέχει travel size προϊόντα, αξίζει τα λεφτά του, καθώς χρειάζεσαι μικρή ποσότητα απο το κάθε ένα με αποτέλεσμα να διαρκέσουν αρκετό καιρό.

Το κόστος είναι 29.50€ ωστόσο μπορείς να το βρεις (όπως εγώ) με έκπτωση έως 40% στα καταστήματα Hondos Center και Attica.

Υ. Γ. Μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook και follow στο instagram για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!

Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου