Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate by Khiel's Review

Ο ορός είναι το δεύτερο βήμα για την περιποίηση του προσώπου. Παίζει σημαντικό ρόλο, καθώς η δράση του ενυδατώνει τις βαθύτερες στιβάδες της επιδερμίδας. Συγκεκριμένα, σε έμενα, που εμφανίζω αφυδάτωση στην περιοχή μεταξύ μύτης και ματιών, είναι αναγκαίος και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μου περιποίησης. Ένας απο τους αγαπημένους μου, είναι ο Hydro-Plumping Re-Texturizing Serum Concentrate, απο την εταιρεία  Kiehl's.


Πρόκειται για ένα ορό ενυδάτωσης με 15% περισσότερη Γλυκερίνη, η οποία βοηθά στην ενυδάτωση του δέρματος. Είναι σε παχύρευστη μορφή, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι είναι δύσκολο να τον απλώσεις. Ενυδατώνει βαθιά, ακόμα και τις αφυδατωμένες μου περιοχές! Αυτό που αγαπώ περισσότερο σε αυτό το προϊόν, είναι πως αφήνει πολύ λεία την επιδερμίδα! Γεγονός που διευκολύνει και την τοποθέτηση της κρέμας στη συνέχεια. Επίσης, από τις πρώτες μέρες, που άρχισα να τον χρησιμοποιώ, πολλοί παρατήρησαν πως το πρόσωπό μου έδειχνε πιο φωτεινό.
Η συσκευασία είναι ένα λευκό κυλινδρικό μπουκάλι με κάνουλα και περιέχει 50ml προϊόν. Μου κράτησε περίπου 5 μήνες, παρόλο που τον έβαζα πρωί-βράδυ, καθώς είναι αρκετά παχύρευστος και δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα.

Υ.Γ. Πάντα οι κοπέλες απο την Khiel's είναι πολύ εξυπηρετικές, δίνοντάς σου πολλές συμβουλές αλλά και δείγματα για να διαλέξεις τι σου ταιριάζει!

Facebook: Miss Sensitive Skin

Κοστίζει 49,48€ και το αγόρασα απο το Attica. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου