Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

KYANA Sun Care Hair protective sun oil - Review

Hello Girls! I'm back! Το ξέρω πως απουσίασα για αρκετό καιρό, αλλά επέστρεψα κι έχω να σας παρουσιάσω κάτι που μου άρεσε πολύ. Πρόκειται για το λάδι προστασίας μαλλιών απο την Ελληνική (yeah!) εταιρεία KYANA.




Το συγκεκριμένο λάδι ανήκει στην σειρά Sun Care της εταιρείας και υπόσχεται προστασία των μαλλιών απο τον ήλιο και τις ακραίες καιρικές συνθήκες, ενώ παράλληλα τα ενυδατώνει και βελτιώνει την υφή τους. Χρησιμοποιώντας για  περίπου ένα μήνα μπορώ να επιβεβαιώσω πως κάνει αυτό που υπόσχεται 100% και μυρίζει υπέροχα! Σε αυτό το σημείο θέλω να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία μου: Είχα πάει στο Rockwave Festival για να παρακολουθήσω τη συναυλία της Lana Del Rey (η οποία παρεμπιπτόντως ήταν υπέροχη!!!). Το πρωί, πριν φύγω απο το σπίτι, γνωρίζοντας πως θα μείνω πολλές ώρες κάτω απο τον ήλιο, έβαλα το συγκεκριμένο λάδι στα μαλλιά μου. Μέχρι το βράδυ τα μαλλιά μου ήταν μαλάκα και λεία, χωρίς να δείχνουν ταλαιπωρημένα, κάτι το οποίο μου έχει συμβεί πολλές φορές κατά το παρελθόν. Ωστόσο,η εφαρμογή του χρειάζεται προσοχή,γιατί αν ξεφύγει περισσότερη ποσότητα το αποτέλεσμα δεν θα είναι κολακευτικό. Ο τρόπος με τον οποίο το βάζω είναι: ψεκάζω στα χέρια μου μια μικρή ποσότητα και μετά με απαλές κινήσεις το απλώνω στα μαλλιά αποφεύγοντας τις ρίζες. Είναι ένα προϊόν απαραίτητο για το καλοκαίρι για να αποφεύγεται προκειμένου να αποφύγεις την φθορά που προκαλεί ο ήλιος στα μαλλιά, ωστόσο επαναλαμβάνω ότι πρέπει να τοποθετείται με προσοχή,για να μη δείχνουν τα μαλλιά λαδωμένα!

Υ.Γ. Να αναφέρω πως τα μαλλιά μου είναι ξηρά κι έχω λεπτή τρίχα

Κοστίζει 18,80€, η συσκευασία είναι των 150ml και το αγόρασα απο το www.cherrybox.gr

Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου