Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

C Pop Collection Face Palette by BECCA & Jaclyn Hill Review

Γεια σας κορίτσια μου! Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά εύχομαι! Το ξέρω πως έχω καιρό να γράψω (κυρίως λόγω ανυλλειμένων υποχρεώσεων) αλλά ξεκινάω το 2017 με την τοπ παλέτα (για μένα) με highlighters. Δεν είναι άλλη από την C Pop Collection Face Palette by BECCA & Jaclyn Hill η οποία είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της εταιρίας BECCA Cosmetics με την αγαπημένη μου youtuber Jaclyn Hill. 


Η συγκεκριμένη παλέτα περιλαμβάνει δυο highlighters και τρία ρουζ. Πραγματικά, εντυπωσιάστηκα τόσο από την εκπληκτική ποιότητα, όσο από την  luxurious συσκευασία της. 
Ξεκινώντας από τα highlighters (που είναι αυτά που κλέβουν την παράσταση ) είναι το C Pop (που αποτελεί παλαιότερη συνεργασία της Jaclyn με την εταιρεία) και το Gold Pop. Το πρώτο (που είναι και το αγαπημένο μου) έχει μια σαμπανί με λίγο ροδακινή απόχρωση ενώ το δεύτερο είναι καθαρό χρυσό, το οποίο είναι τέλειο σε μαυρισμένο δέρμα (όχι πως δεν είναι όμορφο σε ανοιχτό δέρμα! ) Έχουν εξαιρετική απόδοση, είναι βουτυρένια και η λάμψη που δίνουν είναι εκτυφλωτική, χωρίς υπερβολές! Συνεχίζοντας με τα ρουζ είναι το Rose (ανοιχτό ροζ με χρυσό), το Almond (καφέ ματ) και το Pamplemousse (έντονο, ματ τριανταφυλλί). Ομοίως, έχουν τέλεια απόδοση, είναι βουτυρένια και από χρωματική άποψη καλύπτουν όλες τις ανάγκες. Γενικά, είναι από τις πιο ωραίες παλέτες που έχω στην συλλογή μου και μακάρι να μην ήταν limited edition! 


Μου την αγόρασαν και την έφεραν από τα Γαλλικά Sephora (τα οποία στέλνουν στην Ελλάδα αλλά τα μεταφορικά είναι 30€ και μάλλον το κάνουν για να προτιμούμε τα Ελληνικά Sephora ) και κόστισε 54€, τα οποία θεωρώ πως αξίζει. Αν με ρωτούσες τι αξίζει περισσότερο από αυτήν την παλέτα, θα έλεγα το C Pop, το οποίο θα μπορούσες να το βρεις σε online καταστήματα του εξωτερικού που στέλνουν στην Ελλάδα.



Υ. Γ. Μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook και follow στο instagram για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!


Kisses!
Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου