Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

Hyaluronic Silk Touch Sunscreen spf 50 by Froika - Review


Γεια σας κορίτσια! Όπως όλοι ξέρουμε το αντηλιακό, ειδικά του καλοκαιρινούς μήνες, είναι αναγκαίο (εγώ, βέβαια, επειδή έχω πολλή ανοιχτή επιδερμίδα φοράω όλο το χρόνο). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζω διάφορα, κατά διαστήματα. Έτσι, ανακάλυψα ένα αντηλιακό που πραγματικά με ενθουσίασε πάρα πολύ και πιστεύω πως θα αλλάξει πολλά στο χώρο των αντηλιακών.


Πρόκειται, για το αντηλιακό Hyaluronic Silk Touch Sunscreen spf 50 από την εταιρεία Froika, που παράγεται στην Ελλάδα! Το συγκεκριμένο προσφέρει υψηλή προστασία, αντίσταση στο νερό, είναι εμπλουτισμένο με υαλουρονικό οξύ και προστατεύει τα βλαστοκύτταρα και το DNA χάρη στο συνδυασμό των Indanone & Ethyl ferulate & Carnosid που περιέχει. Είμαι σίγουρη πως αναρωτιέσαι τι διαφορετικό κάνει από τα άλλα. Καταρχάς, περιέχει υαλουρονικό οξύ, αλλά το κυριότερο που το κάνει να ξεχωρίζει είναι η υφή-σύστασή του.




Συγκεκριμένα, δεν είναι μια παχύρευστη λευκή κρέμα, που αφήνει λευκά σημάδια, κάνει το δέρμα να φαίνεται λιπαρό και αισθάνεσαι πως έχεις βάλει κάτι πολύ βαρύ. Αντιθέτως, είναι ένα σφιχτό διάφανο (ναι, καλά διάβασες διάφανο) τζελ το οποίο, με το που το βάζεις, λειαίνει το δέρμα όπως θα έκανε ένα primer. Δεν προκαλεί ερεθισμούς, ούτε κοκκινίλες (μου έχει συμβεί να βάλω αντηλιακό και να κοκκινίσει το πρόσωπό μου), ενώ αφήνει το δέρμα λείο, ενυδατωμένο και ματ. Η επιδερμίδα μου είναι σαν βελούδο και δεν υπερβάλλω! Πραγματικά, δεν έχω ξανα δει κάτι παρόμοιο σε αντηλιακό και αυτό με έκανε να το μοιραστώ μαζί σας.

Κοστίζει 25,70€ αλλά σίγουρα μπορείς να το βρεις φθηνότερα σε διάφορα ηλεκτρονικά φαρμακεία.

Υ. Γ. Μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook και follow στο instagram για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!

Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου