Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

Apivita Moisturizing Shampoo Conditioner & Hair Mask - Review

Γειάάά σας! Ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε σε αυτό το blog με τα μαλλιά και, συγκεκριμένα, με προϊόντα περιποίησης μαλλιών. Αρχικά, να αναφέρω πως τα μαλλιά μου είναι μακριά, σχετικά ξηρά, λεπτά, φριζάρουν και δεν τα έχω βαμμένα. Προσωπικά, αυτό που ψάχνω -κυρίως- σε σαμπουάν και κοντίσιονερ είναι η ενυδάτωση. Έτσι, έπεσε στην αντίληψή μου η νέα σειρά Moistirzing της Apivita που αποτελείται απο σαμπουάν, κοντίσιονερ και μάσκα μαλλιών. Στη συγκεκριμένη σειρά, το σαμπουάν και το κοντίσιονερ περιέχουν υαλουρονικό οξύ και αλόη, ενώ η μάσκα περιέχει υαλουρονικό οξύ.





Στην αρχή, είπα να δοκιμάσω μόνο την μάσκα και, εν συνεχεία εάν έμενα ευχαριστημένη, θα αγόραζα και την υπόλοιπη σειρά. Η αλήθεια είναι πως δεν ήξερα τι να περιμένω. Έχοντας κάνει θεραπεία με υαλουρονικό οξύ (στην ουσία χρήση μάσκας με υαλουρονικό) στο κωμμωτήριο απο την εταιρία Davines είχα υψηλές προσδοκίες. Κύριο χαρακτηριστικό που προσδίδει το ουαλουρονικό οξύ στην τρίχα είναι η αύξηση του πάχους της τελευταίας, καθώς γεμίζει η τρίχα με υαλουρονικό οξύ. Όταν τη δοκίμασα ενθουσιάστηκα! Δίνει τρομερή ενυδάτωση ακόμα και στις ξερές μου άκρες. Η τρίχα παχαίνει και τα μαλλιά λάμπουν απο τη ρίζα μέχρι τις άκρες. όταν τη δοκίμασα, ενθουσιάστηκα! Δίνει τρομερή ενυδάτωση ακόμα και στις ξερές μου άκρες. Η τρίχα παχαίνει και τα μαλλιά λάμπουν απο τη ρίζα μέχρι τις άκρες. Πραγματικά, είναι μια απο τις καλύτερες μάσκες μαλλιών που έχω δοκιμάσει ποτέ. Εν συνεχεία, όπως καταλαβένετε, αγόρασα το σαμπουάν και το κοντίσιονερ. Το σαμπουάν σέβεται πολύ την τρίχα, χωρίς να την στεγνώνει και αφήνει τα μαλλιά μαλακά. Το κοντισιονερ προσφέρει εξίσου, μεγάλη ενυδάτωση, κάνοντας τα μαλλιά λαμπερά. Γενικά είναι μια σειρά που βοηθάει πολύ στην ενυδάτωση των μαλλιών, καθώς επίσης στην καλή τους υγεία και εμφάνιση. Ωστόσο, οφείλω να αναφέρω πως δεν είδα μεγάλη διαφορά στο φριζάρισμα. Η αλήθεια είναι, πως δεν έχω βρει κάποιο προϊόν που όντως να βοηθάει πραγματικά. Επομένως, για εμένα αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Απο την ώρα που το χρησιμοποίησα έχω δει μεγάλη αλλαγή. Τα μαλλιά μου είναι πιο ενυδατωμένα, πιο υγειή και πολύ λαμπερά. Η συγκεκριμένη σειρά με άφησε πολύ ευχαριστήμενη και τη συνιστώ ανεποφύλακτα (ειδικά τη μάσκα)!

Κόστος σαμπουάν: Συσκευασία 250ml 12,80€
Κόστος κοντίσιονερ: Συσκευασία 150ml 12,80€
Κόστος μάσκας: Συσκευασία 20ml 2,40€ (μακάρι να υπήρχε σε συσκευασία βάζου ή σαν του κοντίσιονερ και όχι σε φακελάκι)
Αν τα ψάξετε σε ηλεκτρονικά φαρμακεία σίγουρα μπορείτε να τα βρείτε πολύ πιο οικονομικά!


Υ. Γ. Μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook και follow στο instagram για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!

Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου