Πέμπτη 26 Οκτωβρίου 2017

Coco Bubbles Liquid Soap by Fouka Organic Cosmetics

Hello girls! Το ξέρω ότι έχω καιρό να αναρτήσω κάτι, όμως επέστρεψα με ένα προϊόν που υπεραγαπώ. Πρόκειται για το καθαριστικό προσώπου από την εταιρεία Fouka Organic Cosmetics (που είναι ελληνική εταιρεία yeah!). Από τη συγκεκριμένη Εταιρεία έχω αγοράσει αρκετά προϊόντα και με τα περισσότερα έχω μείνει ευχαριστημένη (Αν θέλετε μπορώ να κάνω ένα αναλυτικό review για τα προϊόντα που έχω αγοράσει).  Είμαι σίγουρη πως όλες έχουμε σκεφτεί τι ωραία που θα ήταν να μπορούσαμε να καθαρίσουμε και να αφαιρέσουμε το make up στο λεπτό απο το πρόσωπο μας μετά από μια κουραστική μέρα. Για μένα αυτό το προϊόν υπάρχει και λέγεται Coco Bubbles Liquid Soap. 



Το συγκεκριμένο περιέχει λάδι καρύδας, ροδόνερο και έχει βιολογική σύνθεση. Πραγματικά, καθαρίζει εύκολα το make up μου. Ακόμα και την μάσκαρα! Απομακρύνει τους ρύπους και το χρησιμοποιώ καθημερινά πρωί - βράδυ. Επιπρόσθετα, δεν στεγνώνει το δέρμα μου και δεν αισθάνομαι τράβηγμα μετά από το πλύσιμο. Αντίθετα, αφήνει το δέρμα απαλό, λαμπερό και ενυδατωμένο. Η σύνθεση του είναι αρκετά, διαφορετική απο άλλα σαπούνια καθαρισμού. Έχει μία πιο κρεμώδη υφή που ίσως οφείλεται στο λάδι καρύδας που περιέχει. Δεν χρειάζεται μεγάλη ποσότητα και δημιουργεί αρκετό αφρό ούτως ώστε να απομακρύνει τα πάντα! 
 Κοστίσει 9 € η συσκευασία είναι των 150 ml και το βρίσκεις είτε στο online κατάστημα της εταιρείας είτε σε διάφορα φαρμακεία. 


Υ. Γ. Μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook και follow στο instagram για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!
Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου