Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Eyelash & Eyebrow Treatment by Foltène

Γεια σας κορίτσια μου! Με την συχνή χρήση μάσκαρα σε συνδυασμό με την διαδικασία της αφαίρεσης του μακιγιάζ, οι βλεφαρίδες εξασθενούν. Έτσι, είμαι πάντα σε μια διαρκή αναζήτηση προϊόντων που θα τις προστατέψουν και δεν θα επιτρέψουν την φθορά τους. Πολλοί συνιστούν την χρήση διάφορων ελαίων, όπως αμυγδαλέλαιο ή καστορέλαιο. Χρησιμοποιώντας το πρώτο δεν μπορώ να πω πως είδα μεγάλη διαφορά, χώρια που το έλαιο τρέχει στα μάτια με αποτέλεσμα να θαμπώνουν! Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να στραφώ σε εξειδικευμένα προϊόντα εταιριών. Ένα απο αυτά, που ανακάλυψα πρόσφατα, είναι ένα νέο προϊόν απο την ιταλική εταιρία Foltène.

 


Πρόκειται για το eyelash & eyebrow treatment, το οποίο υπόσχεται να ενυδατώσει και να δυναμώσει εύθραυστες βλεφαρίδες και φρύδια. Το χρησιμοποιώ εδώ και 3 εβδομάδες πρωί (σχεδόν και θα εξηγήσω αργότερα γιατί δεν το βάζω κάθε πρωί) βράδυ και είδα αρκετή διαφορά! Οι βλεφαρίδες μου έγιναν πιο πυκνές, πιο μακριές και πιο υγιείς. Εδώ να τονίσω ότι μιλάμε για αλλαγή σε φυσιολογικά πλαίσια και όχι για αποτέλεσμα που δίνουν οι ψεύτικες βλεφαρίδες. Δεν πιστεύω πως υπάρχει κάτι ή θα υπάρξει ποτέ που να επιφέρει τόσο θεαματική αλλαγή! Η συσκευασία του προϊόντος θυμίζει αυτή της μάσκαρα, ενώ έχει ένα βουρτσάκι με μια καμπύλη που αγκαλιάζει τις βλεφαρίδες (πολύ καλύτερο απο αυτό της εταιρίας Arteco).


Θέλει λίγη ώρα μέχρι να απορροφηθεί, ενώ όταν στεγνώσει κολλάει λίγο τις βλεφαρίδες μεταξύ τους (όχι κάτι τραγικό το οποίο είναι παρατηρήσιμο). Αυτός είναι και ο λόγος που δεν το χρησιμοποιώ κάθε πρωί (το βάζω όμως κάθε βράδυ!), γιατί όταν θέλω να βαφτώ δεν τοποθετείται εύκολα η μάσκαρα (αν και στις οδηγίες λέει πως μπορείς να το βάλεις πριν απο το μακιγιάζ..). Πραγματικά, έμεινα πολύ ικανοποιημένη και πιστεύω πως βοηθάει πολύ στην βελτίωση των βλεφαρίδων μου. Για τα φρύδια, επειδή όπως έχω  πει δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα, δεν το έχω δοκιμάσει και άρα, δεν μπορώ να αποφανθώ για τα αποτελέσματά του!

Κοστίζει 24,65€ αλλά μπορείς να το βρεις πιο οικονομικά σε ηλεκτρονικά φαρμακεία.

Υ. Γ. Μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook και follow στο instagram για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!

Kisses!

Miss Sensitive Skin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου