Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Babe In Paradise Palette, Morphe x Bretman - Review

Γειά σας κορίτσια! Ήμουν για λίγο απούσα, αλλά επέστρεψα με μια νέα παλέτα highlighter. Αγαπώ τα highlighter και πάντα αγοράζω ό,τι καινούριο βγαίνει, αρκεί να μου φανούν ενδιαφέροντα. Πρόκειται, για την παλέτα η οποία είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Bretman με την εταιρία Morphe. Να πω την αλήθεια, τον συγκεκριμένο youtuber δεν τον ήξερα σχεδόν καθόλου, ωστόσο όταν είδα τα swatches απο την παλέτα του ενθουσιάστηκα! Έτσι με το που έγινε διαθέσιμη στο beautybay την αγόρασα.



Πραγματικά, δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο πολύ! Πλέον, είναι τα μόνα που χρησιμοποιώ και πιστέψτε με έχω πάρα μα πάρα πολλά. Καταρχάς, δίνουν μια πολύ ωραία λάμψη χωρίς να έχουν γκλίτερ. Η απόδοσή τους είναι εξεραιτική και χρειάζεσαι μικρή ποσότητα, καθώς είναι πολύ βουτιρένια.


Επίσης, αυτό που μου άρεσε πάρα πολύ είναι ότι δεν σκιάζει στο πρόσωπο όπως κάνουν κάποια άλλα. Με αυτό εννοώ, πως ορισμένα highlighter, όταν τα τοποθετείς ενώ στο πλάι φαίνονται μια χαρά όταν κοιτάς μπροστά φαίνεται πως έχεις βάλει δεύτερο ρουζ. Τώρα, να διευκρινίσω πως αυτό συμβαίνει με τις δύο πιο σκούρες αποχρώσεις, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Οι υπόλοιπες είναι άψογες, κάτι το οποίο δεν το περίμενα γιατί όταν είδα τις αποχρώσεις είπα πως το πιο πιθανό να δημιουργήσουν αυτή τη σκίαση. Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένη, τόσο απο την ποιότητα όσο, απο την χρωματική ποικιλία. Η συσκευασία θυμίζει καλοκαίρι και Χαβάη (καθώς από 'κει είναι ο συγκεκριμένος youtuber), ενώ είναι εύχρηστη χωρίς να πιάνει πολύ χώρο. Μαζί με την παλέτα η συσκευασία περιλαμβάνει κι ένα πινέλο βεντάλια.

Ποιοτικά είναι ένα καλό πινέλο. Ωστόσο, επειδή εμένα δεν με βολεύουν πολύ αυτού του είδους τα πινέλα, δεν το χρησιμοποίησα αρκετές φορές.

Την αγόρασα από το Beauty Bay και κοστίζει 33€

Υ. Γ. Μην ξεχάσετε να κάνετε like στη σελίδα μου στο facebook και follow στο instagram για να βλέπετε ότι νέο ανεβαίνει!

Kisses!

Miss Sensitive Skin



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου